Projekt Miss Slovenije se tokrat seli v prelepo slovensko mesto Braslovče, za katerega le malokdo ve, da ima pravzaprav zelo pomembno vlogo v zgodovini Slovenije.
Občina Braslovče po nastanku sodi med mlajše občine v slovenskem prostoru. Nastala je leta 1998 po razpadu bivše občine Žalec v njej pa po zadnjih podatkih živi okoli 5500 ljudi. Središče občine predstavlja trg Braslovče, eno najstarejših naselij, ne samo v Spodnji Savinjski dolini ampak tudi na Slovenskem. Braslovško občino že na prvi pogled zaznamuje hmeljarska tradicija in bogat vodni potencial z reko Savinjo in tremi jezeri.
Poleg tega, pa le malokdo ve, da imajo Braslovče pomembno vlogo v zgodovini Slovenije. Kot je na uradni predstavitvi finalistk Miss Slovenije 2022 in projekta v svojem nagovoru omenil župan Občine Braslovče, Tomaž Žohar:
"Braslovče veljajo za zibelko Slovenije. V slovenskem grbu imamo tri zvezde in tri zvezde simbolizirajo celjske grofe iz celjske zastave. Ampak še manj jih pa ve, da so celjski grofje samo zadnjih 100 let živeli v Celju in da so se preselili ravno od tu iz Občine Braslovče iz gradu Žovneka."
Projekt Miss Slovenije pod sloganom projekta »Podpirajmo slovensko, podprimo Slovenijo« podpira lokalno. Vsako leto, s finalno prireditvijo, izpostavljamo kraje, za katere menimo, da niso dovolj opaženi glede na to koliko lahko Sloveniji (kot tudi svetu) predstavijo in ponudijo. Braslovče bo letos, s svojo ekstremno bogato kulturno in naravno dediščino in uspešnimi domačimi podjetji, prizorišče finalne prireditve Miss Slovenije. Rdeča nit projekta bo skozi aktivnosti finalistk »Podjetništvo na podeželju«, ki sporoča, da smo lahko uspešni tudi na podeželju. Raznolikost, naravna in kulturna dediščina namreč ponujata številne priložnosti za poslovne uspehe na različnih področjih.
V petek 1. aprila je v Domu kulture Braslovče potekala predstavitev finalistk Miss Slovenije 2022 in projekta. Vsaka izmed finalistk je na kreativen način predstavila svojo vsebino in osebnost. Dekleta so pele, igrale košarko, se predstavile kot motoristke, bobnale, predstavile svoje slaščice in še marsikaj... Z namenom povezovanja so se nam na prireditvi pridružili tudi poslovni partnerji in vsebinsko sodelujočih v projektu, ki so se med predstavitvami finalistk tudi predstavili v zgodbi projekta Miss Slovenije.
Prireditev je povezovala Maja Zupan, Miss Slovenije 2017, ki je goste nagovorila z naslednjimi besedami:
“Če bi želeli poiskati besedo, ki bi najbolje opisala projekt Miss Slovenije, bi bila to po mojem mnenju beseda »Simbioza«. Projekt na eni strani združuje in povezuje poslovne partnerje, s katerimi ustvarja unikatne, vsebinske marketinške zgodbe, ki pa ne služijo zgolj doseganju ciljev podjetij. Na drugi strani namreč projekt Miss Slovenije vsako leto poveže tudi skupino deklet iz celotne Slovenije, ki si v življenju želijo napredka, razvoja in jim prav te zgodbe predstavljajo priložnosti, katere potrebujejo, da bi lahko bolje spoznale sebe, naredile korak iz cone udobja in začele razvijati svoje potenciale.”
Za finalistke projekta pa v sodelovanju z Občino Braslovče prirpavljamo kar nekaj aktivnosti, vsebinskih dogodkov, skozi katerih bo 20 kandidatk skozi različne izzive iz področja podjetništva, turizma, športa, kmetijstva, vzgoje in izobraževanja, kulinarike, kulture in še mnogo drugega, razvijale svoje potenciale in s tem prispevale k razvoju in promociji Občine Braslovče in vseh poslovnih partnerjev projekta.
Finalistke bodo v Občini Braslovče preko zanimivih izzivov ozaveščale najmlajše o vplivu gibanja v naravi in o pomenu povezovanja in prijateljstva. Povezovale se bodo s podjetniki iz celotne Savinjske regije in jih inovativno tudi predstavile. Pod segmentom skrbi za kulturno dediščino se bodo udeležile delovne akcije na gradu Žovnek. V okviru tedna športa v Braslovčah pa bodo pripravile 10 zabavnih športnih disciplin na katere se bodo lahko prijavile skupine vseh generacij s ciljem povezati in aktivno vključiti vse občane. Pripravljale bodo tudi tradicionalne savinjske jedi, jih ‘preoblekle’ v moderno različico in še mnogo več.
V povezovanju z zvestimi poslovnimi partnerji projekta bodo finalistke deležne še ostalih izzivov. S Skupino stroka.si bodo v okviru delavnice Hackathon reševale poslovne izzive tehnološkega partnerja projekta, na način, da bodo ustvarile morebitne rešitve in kreativne ideje. S podjetjem Tosama se bodo kandidatke izobraževale na temo ženskega zdravja, s podjetjem Essentiq pa na temo naravne nege kože. Pod sloganom »Podpirajmo slovensko in podprimo Slovenijo« bodo finalistke podprle tudi slovenske športnike in sodelovale v organizaciji svetovnega pokala v InLine rolanju. V sodelovanju dr. Juretom Knezom, ustanoviteljem in solastnikom podjetja Dewesoft v okviru projekta skrbimo tudi za segment podjetništva. V skupnem sodelovanju za kandidatke pripravljamo tudi delavnico Imagineering, ki temelji na kreativno usmerjenem procesu razmišljanja, ki ga uporabljajo podjetja pri implementaciji kreativnih idej. Finalistke bodo preko delavnice ustvarile svoje osebne in poslovne načrte za obdobje petih let in stopile korak bližje do razvoja lastne poslovne ideje. Poleg tega se bodo kandidatke udeležile tudi Dewesoftovega sejma v Stuttgardu, kjer bodo poslovnega partnerja predstavljale v tujini. Že tradicionalno bodo finalistke projekta predstavile sebe in okolje iz katerega prihajajo preko peke slaščic, na pikniku v Rimskih termah. Dekleta bodo imela različne izzive tudi na temo dela z mediji, aktivnosti pa bomo pripravili skupaj v sodelovanju z Slovenskimi novicami. Po navdihu predlanske modne revije bomo v sodelovanju z Varstveno delovnim centrom Zasavje in družbeno blagovno znamko More Than Beauty izpeljali še en srčen dogodek z uporabniki zavoda. Finalistke pa trenutno že opravljajo izziv partnerja projekta, podjetja Kronoterm in sicer reportažo in intervju pri uporabnikih Kronotermovih toplotnih črpalk. Vse to in še mnogo več aktivnosti čaka finalistke projekta vse do septembra, ko bomo v Občini Braslovče okronali novo Miss Slovenije.
Na petkov večer smo se v duhu povezovanja razvajali tudi z okusno hrano za katero je poskrbelo Gostišče Grof, ki se lahko pohvali z več kot 100 letno tradicijo, do česar jih je pripeljalo njihovo osnovno vodilo – kvalitetna ponudba in zadovoljni gostje. Za pijačo pa sta poskrbela uradni vinar projekta, vina Ščurek in lokalna Pivovarna Flajs, ki je produkt nabiranja izkušenj in znanj v Inštitutu za hmeljarstvo in pivovarstvo, upravljanja domačije in predvsem velike ljubezni in strasti do varjenja piva.
Za majice Miss Slovenije in foto stene “Podjetništvo na podeželju” so poskrbeli v digitalni tiskarni Skupine stroka.si.
Foto: Pia Dolar