Finalistke Miss Slovenije 2023 so dobile kreativen izziv! Postale so stateginje in oblikovale strategije Tosaminih blagovnih znamk.
Tosama, poslovni partner projekta Miss Slovenije, je podjetje s 100-letno tradicijo, katerega poslanstvo je s svojimi izdelkami pomagati generacijam ohraniti, izboljšati ali ponovno najti zdravje. Ob 100-letnici je podjetje naredilo prvi korak k družbeni pobudi za brezplačne higienske menstrualne pripomočke v javnih izobraževalnih ustanovah in je učenkam 100-tih šol v času pouka nudilo vložke in tampone iz naravnih materialov, ki pomembno prispevajo k ohranitvi intimnega zdravja. Projekt so poimenovali »ZA zdravje žensk«.
Mojca Šimnic Šolinc, direktorica podjetja Tosama je predstavila izdelke v blagovni znamki Natura Femina in Jasmin
V Tosami so za kandidatke projekta organizirali izobraževanje na temo intimnega zdravja. Finalistke so s Tosaminimi strokovnjakinjami delile svoje menstrualne zgodbe, skupaj pa smo ugotovili, da so izkušnje deklet podobne in da menstruacija vsekakor ne bi smela biti več tabu tema. Razprava je bila pomemben temelj za kreativni izziv, ki so ga v Tosami pripravili za dekleta - finalistke so namreč oblikovale strategijo dveh Tosaminih blagovnih znamk in s tem dobile priložnost, da ključno vplivajo na oblikovanje in prihodnost blagovnih znamk Nature Femine in Jasmin.
Razprava o menstrualnih zgodbah in izkušnjah
Finalistke projekta so bile pri svojih predstavitvah zelo kreativne - za Tosamo so oblikovale jumbo plakate, razširile idejo o izobraževanju mladih deklet kot tudi dečkov o intimnem zdravju, pripravile vsebine za socialna omrežja in oblikovale idejo o kongresu za ženske. To in še marsikaj je prepričalo Tosamino strokovno žirijo, da bodo z dekleti projekta Miss Slovenije v prihodnosti ideje razširili, jih nadgradili in celo realizirali! Dekleta so za nagrado prejela tudi bone za Tosamino Belo Štarcuno.
Predstavitev strategije blagovne znamke Natura Femina
Foto: arhiv Miss Slovenije