Njihov cilj je bil, da na licu mesta – v proizvodnji spoznajo skrivnosti odličnih izdelkov za intimno nego. Tosama, v kateri že preko 90 let z izdelki, narejenimi predvsem iz bombaža, negujejo generacije, je edino takšno podjetje v Sloveniji, hkrati pa je tudi generalni sponzor letošnjega izbora. Ena izmed njih bo izbrana tudi za obraz njihove znamke Jasmin nature.
Direktorica Mojca Šimnic Šolinc je dekletom predstavila zgodovino, lasten razvoj in široko dejavnost podjetja, v živo pa so si ogledale celoten proces izdelave higienskih tamponov. Dekleta so se z direktorjem Tosame Tomažem Brdnikom sprehodila skozi celo proizvodnjo, presenetila jih je množica oblik in dimenzij tamponov v pakirnici, najbolj pa jih je navdušil prikaz kontrole kakovosti v fizikalnem laboratoriju. Prepričale so se lahko, da strokovnjaki v Tosami v proizvodnji vložkov in tamponov stalno in natančno nadzorujejo kakovost materialov in končnih izdelkov ter kontrolirajo njihovo vpojnost, stabilnost ter mikrobiološko ustreznost.
Finalistke so tako spoznale, da izdelkom za intimno nego iz Tosame lahko brezpogojno zaupajo, saj so narejeni iz najboljših materialov, vse tisto, kar piše na njihovi embalaži, pa brezpogojno drži.
Foto: Grega Eržen / Studio Solis