Tosama tudi letos kot poslovni partner sodeluje v projektu Miss Slovenije 2019, blagovna znamka, ki se vključuje v aktivnosti kandidatk, je Viva. Prenovljena linija obližev za oskrbo in zaščito manjših ran in poškodb Vivacare je kandidatke spremljala skozi dogodke in prireditve, dekleta pa so aktivno sodelovala tudi v dobrodelni kampanji »You care?«, s katero smo javnost želeli spomniti, da svet ni črno-bel, temveč poln barv, poln raznolikosti. Pokazali smo, da nam je mar za pomoči potrebne, živali, okolje in da smo strpni do drugačnih. S Tosaminimi izdelki in prostovoljnim delom smo pomagali izbranim organizacijam, donacijam pa smo za vsakih sto prodanih obližev Vivacare dodali še en paket Vivacare incolors obližev in organizacije tako vzpodbudili, da še naprej barvajo svet.
V sklopu kampanje so kandidatke obiskale Center za usposabljanje, delo in varstvo Radovljica, kjer so skupaj z varovanci preživele čudovito dopoldne ob barvanju in ustvarjanju. Obiskale so tudi Zavetišče za zapuščene živali Ljubljana, s katerim so s pomočjo socialnih omrežij zapuščenim živalim pomagale iskati stalen dom, ter skupino mladih karitasovcev, ki za otroke iz družin v stiskah organizirajo Počitnice biserov, in jim pomagale pri ustvarjanju scene za gledališko predstavo, ki bo del letošnjih počitnic. Nazadnje so obiskale mlade tabornike iz Taborniškega rodu Črno jezero Slovenska Bistrica in jim v sodelovanju s strokovnjaki iz podjetja Tosama organizirale zanimivo in poučno predavanje o prvi pomoči.