Projekt Miss Slovenije s širokim naborom področij, na katerih deluje, svojim kandidatkam nudi izobraževanja, edinstvene izkušnje in enkratne priložnosti za poslovni in osebnostni razvoj.
V letošnjem letu je izobraževanje o intimni negi pripravilo svetovno uspešno slovensko podjetje Tosama, ki razvija, izdeluje in prodaja higienske in medicinske izdelke ter z njimi neguje generacije že od leta 1923.
Kandidatke so imele možnost izobraževanja tudi na področju nege kože, ki ga je organiziralo slovensko podjetje Nushy. Spoznale so se tudi z njihovo visokokakovostno naravno in organsko kozmetiko slovenske blagovne znamke Essentiq, ki odlično prodira tudi na tuji trg in tam dosega vrhunske rezultate.
Projekt Miss Slovenije želi svojim kandidatkam predati znanje in izkušnje, ki jim bodo ostale tudi po finalnem izboru in jim koristile tudi kasneje v življenju. Letošnje finalistke so med drugim imele priložnost udeležiti se izobraževanja na temo, kako ustvariti in uresničiti svoje poslovne vizije, ki ga je vodil dr. Jure Knez, solastnik podjetja Dewesoft.
Koristno in vsekakor pomembno znanje o ekološkem načinu življenja, zelenih energijah in uporabi toplotnih črpalk so jim predali v podjetju Kronoterm, ki je eden izmed glavnih proizvajalcev varčnih toplotnih črpalk v Evropi.
Pred kratkim so se kandidatke udeležile tudi izobraževanja pri poslovnem partnerju projekta, podjetju Carso, kjer so zanje pripravili izobraževanje o zdravi prehrani, načinu življenja in uporabi prehranskih dopolnil.
Vse do finalne prireditve pa projekt Miss Slovenije v sodelovanju s poslovnimi partnerji pripravlja še izobraževanje o pomembnosti zdravega nasmeha in dobre samopodobe pri podjetju Ortodent, ki je eno izmed najuspešnejših specialističnih ambulant za ortodontijo in splošno zobozdravstvo.
Znanje o digitalnem marketingu pa jim bodo predali strokovnjaki na tem področju, Skupina stroka.si, ki je tudi strateški tehnološki partner projekta Miss Slovenije.